Fredags middag

 
Lagade fredags middag till min sambo, hans favorit, Pasta och Baconsås.
ja alla killar älskar väl bacon? har jag fel?
Världens enklaste maträtt, så det är inte allt för svårt att få honom på gott humör.
 
Till efterrätt gjorde jag ett expriment.
I lördags va vi på Lilla Örebro, och till efterrätt åt vi triss i Pannagotta, Vit choklad, hallon och riktigt salt lakrits.
Det va så gott med salt lakritsen så jag tänkte testa själv.

Men hittade inget recept så fick göra ett själv.
Vanlig pannacotta fast jag rörde ner två burkar med hockey pulver.
Sen lät jag den stelna i glas, och gjorde en till pannacotta med hallon och
hällde den på lakritsen. Blev super gott.
fast hade räckt med halva glaset :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0