Päron och söndag

 
 
 
Ett virkat päron.
 
Idag känns det verkligen att det är söndag.
Min karl har jobbat sin första söndagsmorgon, och det verkade inte allt för kul.
Så våran dag har varit allmänt kass.
 
Imorse hann jag iallafall göra lite nytta, sydde några presenter (så dom får ni se här när jag gett bort dom, om jag kommer ihåg att fota vill säga)
Annars har jag inte gjort ett skit, haft huvudvärk, klagat på huvudvärk och varit på dåligt humör.
Söndagar är inte alls kul.
 
Vill så gärna ha en ny mobil (så jag också kan vara hipp på instagram) eftersom det inte funkar på min nuvarande mobil så känner jag mej rätt efter. Får se om jag köper en, men just nu är jag rätt kluven, känns ju rätt onödigt bara för en liten detalj........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0