Renovering del 3

 
 
Blev ett barnrum, ett av dom mindre rummen i huset
Alla möbler är tyvärr kvar i Garphyttan, så det är lite tomt.
Men jag gjorde en madrass som ska få några kuddar och bli en kuddhörna.
Jordgloben hittade jag på myrorna förut :) söt!
och även tavlorna, tänk att det redan va barnbilder i dom, vilken lycka
små elefanter som leker. gulligt
Tapeten är jag helt kär i, den vill jag tapetsera på riktigt, kanske i sovrummet (om jag ändå fick!!!)
Golvet är gjort av färgat papper och genomskynlig dekorplast så det ska hålla bättre.
 
Tyvärr hittade jag inga möbler på varken myrorna eller röda korset, typiskt!!!
 
Har gjort fler rum idag men det får ni se imorgon :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0