Glöm inte släcka ljusen- skylt

 
 
 
 
stället för
 
 
 
Satt här och tänkte på att nu när jag eldar så mycket ljus här hemma
så behövs det en skylt på dörren så jag inte glömmer släcka dom.
Tyckte dock det behövdes en uppdatering sen förra lägenheten då brandmans apan satt på dörren.
 
Jag gjorde en snabb skylt i photoshop. Jag gillar den skarpt!
Den ska skrivas ut på etikettpapper, men skrivaren står i skåpet.just nu.
så bild på resultatet får ni se en annan dag.
 
Om någon vill låna min skylt så finns den här
och en färggladare version här
(högerklicka på bilden och spara)
Går såklart att skriva ut på vanligt papper och sen tejpa upp den.
 
 
Allt för brandsäkertheten! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0