Julgranspiff

 
 
 
 
 
Vi som skulle ha julgran men inte hade något julgranspynt.
Det slutade med att jag bestämde (micke hade inget att säga till om som vanligt)
att vi skulle ha glitter, rosetter och massa polkagrisar. Dissar kulorna!
Jag är nöjd. Kanske ska köpa mer glitter och mer polkagrisar?
eller så får den vara såhär i all enkelhet.
 
Ska försöka sy en JÄTTE rosett att ha i toppen istället för stjärna.
Får se om jag lyckas.
 
Rosetterna är vanliga sidenband som jag knutit runt grenarna :)
och polkagrisar kan man köpa i vilken matbutik som helst
(antar jag efter som våran lilla tempo hade)
 
Blir inte så mycket uppdateringar nu för tiden,
tråkigt när man inte kan visa vad man pysslar med när det är julklappar.
Men aja, kanske ändå inte är så många har tid att läsa bloggar i julvimlet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0