Alfapetbokstäver

 
 
 
Jag har fått tag på alfapetbokstäver i trä! UNDERBARA!
Får se vad det blir för kul av dom.
(det är inte svenska alfapet om ni undrar varför bokstäverna har andra värden,
kanske bara en nörd som jag som lägger märke till det)
 
Idag fick vi ett jul-ryck (konstigt nog)
Alla har typ börjat pyntat med stjärnor i fönster och juliga instagrambilder,
så vi tog oss en sväng till myrorna och köpte julgransfot, ja längre än så kom vi inte,
jo jag köpte duken och ljuslyktan på bilden.
Vi äger inte något julpynt förutom en julstjärna (som jag inte hittar)
eftersom jag har varit jätte anti julpynt tills nu. haha

Men mer julpynt kommer det att bli,
Julgran och mysbelysning såklart.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0