Sovrum

 
 
 
Ännu mera sovrums fix!
 
Nu på morgonen kom mamma förbi och lämnade hyllplanet som pappa sågat till åt oss
(tack världens bästa pappa)
Det är 180cm långt och 30 djupt! BIG SIZE!
 
Konsollerna har jag köpt på clas ohlsson, trä vita från början både hyllplanet och konsollerna.
Har betsat med min egen blandade bets igen, svart/brun akryl blandat med lite vatten.
(varför krångla till det och köpa färdig när man kan blanda superbra hemma) haha
 
Jag är sååååå nöjd med hyllan. Det blev precis som jag tänkt mej.
Grejerna som står har jag bara plockat lite varstans ifrån, för det är ju tråkigt att fota en tom hylla.
Men det kommer ungefär se ut sådär när jag piffat klart :)
Sen återstår att bygga sänggaveln som ska vara i samma färg som hyllan.
Får se när pappa får lust att såga till bräderna, bäst att låta honom vila lite ett tag :)
 
 
Smyckes hängaren (galgen) har jag bara tagit en av mina målade galgar och skruvat krokar på.
Super smart! (hittat på pinterest)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0