Syprojekt

 
 
 
Idag är det torsdag och på tisdag börjar jag mitt 6 veckors heltidsvikariat :) ska bli kanon!
Men innan dess har jag en del jag skulle ha fixat,
dels en hel hög med utklädningskläder som jag har tänkt att sälja på Tysslingedagen
(om det nu blir något för mej och mamma, är lite osäkert än)
 
Sen har jag även en heldress till en bebis som ska vara klar snart.
Stress stress.
 
Såklart när man är ledig o har massa att göra så blir jag sjuk.
Ont i halsen & i ena örat, så jag har sovit som en kratta. Inne på tredje dagen idag...
Men imorse trotsade jag allt och sydde 6 prinsmantlar och 2 prinsesskjolar.
Ska göra ett gäng till och sen så prinsseskronor och prinskronor såklart.
Med dom är det mest pill.
mantlarna och kronorna syr jag i krossad velour och det är ett helv*te om jag får uttrycka mig så.
Kjolarna är gjorde i mjuk tyll och med muddtyg i midjan.
Bilder kanske kommer senare :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0