Balkongfix

 
 
 
Lite ommöblering på balkongen.
Vi har en vääääldigt liten balkong och jag vill både ha sittplatser och kunna odla. Så idag har jag sågat av ändarna på en av våra ljugarbänkar som pappa byggde till våran gamla balkong, så att den skull få plats.
 
Jag och Sara var på blomsterlandet och där köpte jag 3 murgröna och fyndade två trälådor för ynka 10kr/st. Den ena lådan står upp och ner med den andra över (ser ut som en låda, men det är alltså två) sen häftade jag tjock plast i översta lådan och fyllde med den jorden jag hade hemma. Imorgon ska vi åka iväg o köpa Örter, växter ja allt som är kul att odla. Hade tänkt mig att mest odla sånt som är ätbart!
 
KUL!
 Nu är jag taggad på att försöka hålla allt vid liv ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0