Eko-tripp

 
 
 
 
Idag är det studentdag i Örebro, jag hade stora problem när jag skulle cykla hem från jobbet, folkmassor i alla möjliga hörn!
 
När jag kom hem efter några timmar (överdrivet) tog vi oss en tripp till stadsträdgården för att äta mat och shoppa lite i deras Eko-butik.
Jag blir som salig i sådana butiker, eftersom jag gillar ekologiskt och speciellt alla fina förpackningar.
 
Fick med oss lite smått och gott hem, Micke köpte lite ingredienser för bakning och jag köpte lite av varje. Vitchoklad och juice till kvällen, och dom här fina trä djuren som jag bara inte kunde motstå. Fanns väldigt fina barnleksaker och annat som skulle va roligt att ge bort i present :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna / Fru form o fix

Smakerna på drycken låter spännande också!

2013-06-07 @ 21:22:59
URL: http://jdolk.blogg.se
Postat av: Johanna | Tillvaron.se

Superfina små djur. Underbara presenter verkligen!

Svar: Ja dom är väldigt fina :) jag måste dit och köpa fler! :)
Hanna

2013-06-08 @ 19:15:18
URL: http://tillvaron.se/johanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0