Växer så det knakar..

 
 
 
Det växer verkligen så det knakar här hemma!
Dom här planterade jag för 5 dagar sedan och nu är dom såhär höga. Jag börjar nog bli gammal eftersom jag till och med tycker det är spännande att se växter gro..
 
Trot eller ej, men blommor och gardiner va det VÄRSTA jag visste innan jag flyttade hemifrån. Jag vägrade bry mig om dessa två ting, och nu är blommor bland det bästa jag vet. Fast gardiner är jag fortfarande inte så förtjust i, dom hänger ju bara där... haha
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna | Tillvaron.se

Wow, planterade du små skott eller frön (kanske dum fråga, men jag har så ogröna fingrar så jag inte ens vet om det är en dum fråga :)). Jag vill lära mig dock, så då lär man ju fråga antar jag :)

Svar: haha du frågar en nybörjar också så det är en bra fråga, jag planterade frön :) dom heter borlottiböna och jag har ingen aning om hur dom kommer se ut. (fick dom från min mamma) men man kan tydligen äta dom(?) :)
Hanna

2013-06-06 @ 22:23:48
URL: http://tillvaron.se/johanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0