Bil + Husvagn











Kommentarer
Postat av: Hanna Kållin

vilka fina bilar du virkar! Är det eget mönster eller går det att få tag på nånstans?

:-)

2011-08-23 @ 21:12:20
URL: http://iloverico.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

Hej hanna, jag har inga mönster alls, jag gör dom på frihand men brukar rita upp en skiss som jag går efter, det va lite klurigt i början men nu funkar det. Har inte hittat några mönster på bilar, men finns säkert nån bok man kan köpa :)

2011-08-24 @ 20:02:25
Postat av: Hanna Kållin

men vad impad jag blir!! jag har ju börjat lite smått och virkar lite jag med men inte blivit så duktig än.har inte riktigt fattat hur man gör för att det ska bli si och så utan följer slaviskt mönster.

men det är ju verkligen en rolig och rogivande hobby :-)

2011-08-24 @ 22:38:28
URL: http://iloverico.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

ja det är det verkligen, jag måste ju erkänna att det tog ett tag för mej också, innan gjorde jag bara mössor :) hehe

2011-08-25 @ 06:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0