Kakfat

 
 
 
Jag beställde kakfats delar från Kakfateriet för ett tag sen.
Så idag (äntligen) kom vi iväg till myrorna för att fynda porslin.
Visste att jag ville ha ett blått, har ju redan ett i rosa som jag fått av min kära mamma.
Så då letade jag vid den blå hyllan och hittade två passande tallrikar.
Sen hittade jag den här lilla kakformen (eller va det nu är) med en blå kant, så den fick bli toppen på kakfatet.
 
Sen när man tröttnat då är det bara att leta efter annat porslin och byta ut det här. super kul!
 
Blev att improvisera fram några chokladbollar i all hast, tyckte det va synd att inte ha något på fatet.
(hade bara fult strössel att rulla dom i, men det fick duga)
Flaggorna gjorde jag också lite snabbt för syns skull.
Och såklart mina päron och äpplen som jag virkat på förskolan.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0