Pasta

 
 
 
 
 
 
Idag fick jag nästan springa upp på stan för att köpa tyg.
hittade den här sidan igår kväll, och va bara tvungen att göra låsas mat!
(fast jag har sytt istället för att limma, tyckte det skulle va bättre om barn ska ha leksakerna)
 
Tortellini, ravioli och fjärilar (som egentligen heter Farfalle)
Gjort två tygpåsar till pastan, så att man ska ha någonting att förvara dom i.
(och så man ska veta hur länge pastan ska kokas)
Ska sy en till fjärilarna också såklart, men ivrig som jag är ville jag få upp bilderna på bloggen direkt.
På tygpåsarna sitter det tryck som jag  har skrivit ut på t-shirtpapper.
 
Milo älskar sin spis som hans gammelmorfar snickrat ihop åt honom,
så nu kan ha få lite pasta att bjuda familjen på :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0