Fåglar

 
 
 
 
 
Åh nu är mitt fågel-projekt klart.
Det är en fågelmobil, fast den ska nog hänga i sovrummet (är så svårt att foto där inne)
Ska kanske sätta en ljusslinga i den och ha den som lampa, fast då vill jag ha en ljusslinga med mellanstora lampor, och vet inte vart jag ska hitta en sån..
 
Mobilen kanske egentligen passar bäst i ett barnrum, men jag tycker den är så söt så tänkte vi skulle ha den tills jag får tag på en kristallkrona :)
 
Fåglarna har jag sytt från det här mönstret. Superenkla!
och idén kommer från Craft and creativity.
Grenen cyklade jag iväg och sågade ner (FÅR MAN INTE GÖRA) från någon slags skogsliknande ställe här i stan, sen tänkte jag spraymåla den men tycker inte att den vita färgen som finns på sprayburk är så fin, så jag målade med pensel, och det gick finemang.
 
och ja den ska egentligen hägas upp med fiskelina, men jag är ju så ivrig så hann inte köpa.
Lite snöre fick duga sålänge.
måste gå FORT FORT FORT!
(började sy fåglarna i förrgår, så ja, det gick lagom fort)
 
:)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Supersöta! <3 Vilken mysig inspirerande blogg du har tjejen, här kommer jag kika in fler ggr.. ;)

Kraaaaam
Sanna

Svar: åh tack :)
Hanna

2012-08-01 @ 03:53:28
URL: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0