Saker

 
 
 
 
Kollar igenom datorn lite och hittade dom här ursöta bilderna på Milo från september -11
åhhh jag smälter, så söt han är.
och så liten, nu är han så stor :) mosters stolthet! <3
 
Jag har tagit kort på honom med hemmagjorda leksaker han fått av mej :)
Mobilen med virkade bakelser och glassar, den virkade bilen och husvagnen
(har verkligen tröttnat på att virka, virkar nästan bara när jag jobbar på lekskolan)
och den turkosa träbilen har jag gjort på Kävesta folkhögskola.
 
Blir sugen på att fixa mer leksaker till barn, men nu skulle jag vilja komma på nåt kul för lite större,
ska klura på det :) men om någon har nåt tips så tell me,
(men gärna nåt man kan sy, virkningen ligger som sagt på is för ett tag! )
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: emilie

Barnvagnsdynor!:D

Svar: ja maja har sagt att hon vill ha en till deras nya vagn, ska testa, borde inte vara allt för svårt :)
Hanna

2012-07-21 @ 22:42:45
Postat av: Emilie

haha du klarar väl allt:D sen kan ja ju tipsa om den där "skötbädden" M b har den, överdrag till den. De flesta jag känner har iallfall IKEAS uppblåsbara skötbädd:D. ÅÅhhh de är så roligt att kika in här Hanna:D

2012-07-22 @ 06:57:39
Postat av: emilie

Sen såna där hållare till regnskydden man kan fästa på vagnen med karborre, vet du va ja menar? sån skulle ja vilja ha i annan färg hhe:D.

Svar: nä vadå för nåt? typ en påse eller ? :)
Hanna

2012-07-22 @ 12:04:06
Postat av: emilie

Japp en påse som hänger bredvid vagnen, sök på typ emmaljunga, där sitter de fast med karborrar i vagnen och dom påsarna är supertråkiga:P

Svar: jaha, det ska jag titta upp :)
Hanna

2012-07-22 @ 20:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0