Födelsedagspresent

 
 
 
Min syster fyller 24år imorgon och idag är vi på kalas.
Hon får en presentpåse med en biobiljett i som jag knåpade ihop i photoshop.
Tycker vanliga presentkorten på bio är rätt tråkiga så ville göra nåt eget.
På baksidan av biljetten sitter presentkortet laddat med pengarna.
 
Hon får även skrapa den här fnisslotten
och få lyckan att vinna barnvakt kvällen som dom ska gå på bio.
Högsta vinsten haha
 
Hon frågade om man kunde vinna en miljon på mina fnisslotter,
och nja, men man kan iallafall få vara nära att vinna en miljon.
Och en resa skulle hon gärna vinna,
och dom vill ha en ny större bil (volvo xc60 är min dröm bil just nu)
Det är ju en lycka det också, att man va nära att vinna....
Jag tycker jag va väldigt rolig när jag gjorde den här fnisslotten.
Tur att min syster har humor :)
 
Av Micke får hon såklart en tårta så den lär hon bli nöjd med!
Aldrig fel att få tårta direkt från bagaren på Vasa konditori :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken härlig present! :-)

2012-11-03 @ 14:46:43
URL: http://myssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0