Present

 
 
 
Idag är det min mammas födelsedag.
Men vi ska inte fira henne förens på lördag,
men ett grattis sms har hon såklart fått idag.
 
Det är som alltid svårt att ge bort presenter,
jag vill ju helst göra presenterna själv,
och just nu kan ja ju säga att jag inte känner mej super rik dessutom.
Så då passade det här bra.
 
Jag köpte två paket te och pimpade tepåsarna lite,
Jag gjorde te-etiketter (eller vad man ska kalla dom) i photoshop
och hade en gammal glasburk hemma som jag satte en stor etikett på
och en tygbit och tygband på locket.
Ska göra ett fint kort och slå in burken i cellofan för lite extra lyx.
Idén har jag fått från Pysseltrixarna :)
 
Pappa har inte fått sin farsdag fnisslott än,
men han vinner en Trerätters middag för två hemma hos oss
Så man kan ju säga att mamma också får det i present :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emiie

Hanna kommer du sälja fnisslotter på marknden? :D

Svar: haha ja jag har funderat på saken, kan väl slänga ihop några om du vill köpa ;)
Hanna

2012-11-15 @ 23:08:49
Postat av: Sanna

Åhh himmel vilken underbar present!! Den iden gillade jag verkligen! <3

2012-11-16 @ 21:47:44
URL: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0