Fnisslotter

 
 
 
 
(klicka på bilderna för en närmare titt)
 
Jag är rätt anti spel som man ska satsa pengar i, skraplotter m.m
Tycker det är att slänga pengarna i sjön, så jag brukar inte köpa lotter överhuvudtaget
(om det inte är för en bra sak, t.e.x föreningar och sånt)
 
Men göra skraplotter som det är garanterad vinst på är ju ett måste.
Jag tyckte att det skulle va kul att göra om trisslotter,
för oftast sånna man ger bort i present om man inte har kommit på nåt annat.
 
Först klurade jag ut namnet, Fniss istället för triss (HUMOR) haha
Sen gjorde jag om svenskaspels logga (den röda i hörnet)
Här kan ni se hur en trisslott ser ut, ni som glömt ;)
sen klurade jag ut lite vinster, Det är bara sånna vinster
som inte kostar så mycket, typ middag, fika på café, Filmkväll. ja ni fattar.
Det kommer fler varianter på vinster, ska visa er fler när dom är gjorda!
 
Så istället för att ge bort trisslotter med blommorna kan man ju ge bort en sån här Fnisslott!

Nu är jag lite uppe i varv, men någon dag ska jag sätta mej här
och beskriva hur jag gjorde om det är någon som är nyfiken :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

ååååhh men din blogg är ju bara bäst!!! seriöst. även fast jag borde va i säng nu så vill jag bara pyssla pyssla pyssla. ut o garaget o röja. packa upp alla mina flyttkartonger där mitt skrot ligger. o så mår jag lite dåligt också.. varför är inte jag såhär kreativ numera.. buhu. hahha men tur att nån är det!! nu måste jag nog läsa igenom hela din blogg åtminstone. basta!! ha det fint hanna!

Svar: Haha, precis sådär va jag när jag läste igenom din blogg. Du har ju gjrt sååå fräna grejer. Det är bara att sätta igång, man har ju sina svackor! Detsamma :)
Hanna

2012-10-30 @ 21:48:59
URL: http://skrotochskrapimitthjarta.se
Postat av: Sandra

o förresten så älskar jag dina fniss-lotter! helt klockrena. vill ge mina föräldrar såna i julklapp!!

Svar: hehe, ska försöka göra en tutorial och lägga ut, så håll utkik! p.s Dom va busenkla :)
Hanna

2012-10-30 @ 21:50:52
URL: http://skrotochskrapimitthjarta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0