Kartor blir tavla

 
 
 
En bräda, två bokstäver, lite färg, lim  och en kartbok.
Det blev detta!
 
Bokstäverna har jag köpt på panduro
(latheten slog in och jag orkade inte ta fram sticksågen)
Brädan har jag "betsat" med en blandning mellan akrylfärg och vatten,
stryka på färg, torka bort, stryka på, torka bort, stryka på, torka bort...
Då blir det såhär, gammalt!
Har även "betsat" bokstäverna efter att kartorna limmats på,
för att färgen inte ska vara lika skrikig, och se mer gammalt ut.
 
Funderar på om jag ska tälja lite på brädan senare,
så den blir mer ruffig, men det blir senare isåfall.
Hade tänkt ha denna i sovrummet sen när det är klart.
Men tillsvidare får sen stå på hyllan i vardagsrummet :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0