Kollage

 
 
 
Renoveringen har inte blivit av än, fick nackspärr i förrgår
så det känns som det måste bli bra innan jag kan börja.
Men tillsdess så pysslar jag med lite projekt till sovrummet.
 
Dom här bilderna ska bli till ett kollage som ska sitta över sängen,
eller rättare sagt två kollage. Ett som jag gör och ett som Micke ska göra.
Kollagen ska vara i två stora ramar, med allt från bilder till biljetter, minnen, ja allt sånt som är personligt för oss.
Antar att det kommer vara mycket fotbollsbilder på Mickes kollage,
men det blir nog snyggt att blanda gamla fotbollsbilder från när han va liten med nya
Islutändan tror jag att vi lyckas matcha varandras iallafall.
Det kommer bli kul att pyssla med framöver.
Men det är ju lite jobbigt att jag helst vill redigera alla bilder innan,
så det blir mycket jobb i photoshop för min del.
 
Dom här bilderna har jag fixat ihop i photoshop sen skrivit ut på fotopapper och klippt isär "remsorna".
Är super nöjd. Kommer bli så jädrans snyggt.
Får hoppas min bättre hälft också gillar den här idén, för isåfall så får vi några likheter i kollaget.
 
Undra vad jag skulle göra utan min skrivare/scanner, använder den flera gånger om dagen!
Om ni inte har en redan, köp en! man kan verkligen göra mycket med en skrivare :)
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0