Vägskylt

 
 
 
 
Vi va en sväng till ÖoB förut, och där hittade jag den här fejk-vägskylten för ynka 29kr
Det kunde jag bara inte låta bli att köpa.
Fanns tre olika att välja bland, men jag gillade den här bäst.
 
Kunde såklart inte låta den vara orörd.
Gick igång med kniv, färgskrapa och sandpapper först,
sen betsade jag med min hemmagjorda bets (akryl + vatten)
och smutsade ner den (dutta bort färg, stryka på, dutta bort, styka på osv)
 
Imorgon ska jag köpa tre järnkrokar som ska få skruvas fast på den,
och så ska den få vara hjölpreda i sovrummet. great!
 
varför åka till ikea och köpa klädhängare när man kan göra en själv.
 ynka 29kr + några krokar,
Unikt så det bara skriker om det! hehe
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Snyggt! <3

2012-10-25 @ 15:43:35
URL: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0