1års presenter

 
 
 
Idag fyller min brorsdotter My 1år.
Tyvärr kunde jag och micke inte åka ner till göteborg den här helgen,
men jag skickade med våra presenter såklart
så ÄNTLIGEN kan jag visa vad jag sysslat med ett tag
 
Eftersom hon fick en spis av gammelmorfar & gammelmormor, bord & stol av farmor & farfar och kastruller av faster Lina. Ja då va jag ju bara tvungen att fortsätta på det temat.
(och med det faktum att min "man" är bagare så passade detta utmärkt)
Det fick bli en bagarmössa och förkläde med trycket "Thorssons bageri" som jag fixat ihop på photoshop.
 
(Ibland överträffar jag mej själv till och med.)
 
 
 
Sen gav vi också en ullfilt som jag sydde för ett tag sen.
Filten hade en ficka och i den sitter det en mjukis uggla som jag sytt.
(hade glömt att fota filten ordentligt, så ni får stå ut med den dålig bild)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Tack tack tack för de fina sakerna. Du är verkligen duktig. Filten kommer bli härlig till höstpromenaderna. Förkdet och mössan är hon toksöt i.
Kram

Svar: Varsågoda. Hoppas ni hade ett bra kalas. ses i oktober :) kram!
Hanna

2012-09-18 @ 22:16:25
Postat av: lopplisa

Jättefina presenter!! Förstår om det gick hem!

Svar: jadå hon blev så nöjd så :) (fast det är ju såklart hos dom vuxna såna här presenter till barn går mest hem) :)
Hanna

2012-09-19 @ 06:44:05
URL: http://lopplisa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0