Second hand

 
 
 
Igår va verkligen en underbar dag för alla loppis tokar!
 
Först cyklade jag och Micke till Navet där det va loppis, inte jätte bra för oss (mest barnkläder)
men hittade dom här ramarna som jag tyckte va grymma.
Dom fick följa med hem för en tia styck!
(BILLIGT)
 
Sen cyklade vi upp på stan för att kolla bra begagnat
Och där utanför på samma gata va det också loppis, KUL!
så där sprang vi, fast jag hittade bara saker inne på bra begagnat.
Den här söta kastrullen för ynka 35kr och en hålslagare i super snygg färg för en tia!
 
Alltså fyra saker för 65kr, det tycker jag är värt!
 
Sen va vi även på myrorna och sprang en stund.
Micke köpte sig en kavaj, ännu ett bra köp!
 
Det va en bra dag. Så om ni har några tips på loppisar inom snarframtid i örebro eller strax utanför.
Tipsa mej!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0