Irländskt och granit

 
 
I helgen har vi varit i Göteborg.
På fredagen va det Irländsk 90års fest (Bror 30 + Tilda 30 + Sandra 30)
och på lördagen hade vi Påsklunch på Förskolan där vi brukar bo när vi är nere :)
Söndag blev vi bjudna på middag hos Bror och Tilda. Oxfilé och potatisgratäng.
Dom är verkligen kungar på att laga mat! Gott va det.
 
På söndagen tog även brorsan med mig, mamma och Micke till min favorit affär, Granit!
Super kul! Nu har jag massa nytt& fint här hemma.
Dels dom här fina glasen.
 
Idag är det skönt att vara hemma. jag blir så trött av att vara på semester, dels för att jag envisas med att gå upp när Milo vaknar. Och i söndags hade vi även My på morgonen.
Dom leker så fint ihop. jag blir rörd av vilka fina syskonbarn jag har!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0