Pysseltorka

 
Pysseltorkan är enorm, och detta beror på några olika saker.
Dels är jag väldigt trött när jag kommer hem från jobbet, finns massor av saker vi skulle behöva göra (tvätta, städa, diska, ja ni fattar) En annan orsak är att jag numera får sitta vid köksbordet & pyssla, like old times! Micke har köpt en stationär dator och den enda platsen för den va på skrivbordet. Känner mig ganska bitter över detta, mest för att det va en sån fin plats att fota grejerna på och såklart för att jag gillade att ha fina pysselsaker som stod framme och prydde skrivbordet.. Klart kan jag använda skrivbordet, men det blir en massa bök med att flytta grejer fram och tillbaka.
 
Jaja, nu får jag helt enkelt acceptera läget och glädjas åt att jag köpt ett nytt objektiv till kameran. Men längtar tills jag känner det där riktiga pysselsuget så jag kan testa objektivet på riktigt.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna | Tillvaron.se

Det går ju upp och ner sånt där. Inspirationen. Men när den kommer tillbaka blir det alltid desto roligare :)

2013-06-04 @ 21:45:04
URL: http://tillvaron.se/johanna
Postat av: Maria

Inspirationen går upp och ner. Och vad kul med ett nytt objektiv. Ser fram emot fina bilder :)
Kram Maria

2013-06-04 @ 22:17:59
URL: http://snickaregardens.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0