Tovade dynor

 
 
 
 
 
I torsdags var jag hemma hos min mor & tovade dynor till mina köksstolar. Fyra stycken helt unik dynor i grå ull. Jag har broderat "staket"-stygn runt varje dyna i mörkgrå ullgarn.
 
Att tova är något jag gör allt för sällan, finns tusentals möjligheter och fick många roliga idéer jag bara måste testa.
 
På mitt jobb tovar man dynor som barn & vuxna sitter på ute när man äter mellanmål och på utflykter. Varje barn har en egen dyna med sitt namn på och jag har såklart en jag också. Så fint att få med sig från förskolan när man slutar, en av alla underbara saker som tillverkas på Linden.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken fin dyna! Jag undrar om du har lust att lägga upp beskrivning på hur man gör sådana? :)

2015-06-04 @ 11:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0