Renovering del 8

 
 
 
 
Sovrummet fick bli högst upp i huset, med snedtak.
 
Tavlan ska nog upp över sängen, men får stå bredvid sålänge
Den är likadan som min tavla jag gjort och som vi också har över sängen.
 
Sängen och sänggaveln har jag byggt av glasspinnar och kökssvampar.
(precis en sån sänggavel som jag ska göra till vårt sovrum)
 
Trälådan som står som sängbord har jag gjort (trot eller ej) men det tog ca 1 timma, och jag svor åt hur pilligt det va. Den är också gjord av glasspinnar.
 
Har sytt täcke och kuddar, ska nog göra  påslakan, örngott och överkast också, men det får bli senare.
 
Satte upp en prisma i taket som får agera kristallkrona.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0