Tavla

 
 
 
Storlek 130 x 80cm
 
Gjorde en tavla när jag gick på Kävesta folkhögskola,
Det va en solig dag på skolan och jag satte upp målarduken
på väggen ute (målade på baksidan, tycker den är mer intressant än den vita sidan)
sen har jag skvätt, kladdat och hällt akrylfärg i olika vit nyanser.
Har också tryckt en text med screentryckram (syns lite på bilden längst ner till höger)
Duken har jag spänt upp på en spännram med hjälp av en lärare
Jag tycker egentligen inte om att måla, eller rättare sagt, jag suger på att måla.
Men ville ha en stor tavla och ville gärna göra den själv.
Kanske inte det mest konstnärliga ni sett, men jag tycker den passa över sängen i sovrummet.
 
(samma problem som med stegen, brunt på väggarna passar sig inte för fotografering)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0