Kort på vägg

 
 
 
Foto 1: Micke som liten, Foto 2: Milo och My (mina syskonbarn)
Foto 3: Mickes 5 generationer-kort,
Micke, Hans mamma, mormor, mormors mor, mormors mormor.
 
 
Jag skulle ju inte sätta upp något på väggen med tapet i matsalen, men det gick bara inte.
två små små små spikhål kan ju inte skada...
Här är en smygtitt på vad det blir, fast "repet" ska nog bytas till ett naturvitt.
Fast har lite svårt att välja vilka klädnypor jag ska använda, finns ju så många,
har dessutom gjort ännu fler nu, så det blir nog att börja ge bort några :)
 
Har lyckas få igång skrivaren efter lite om och men,
Så nu kan jag äntligen börja skriva ut både foton och annat gojs.
(fotona på bilderna är utskrivna på A6 fotopapper)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0