Sportvägg

 
 
 
 
En hel vägg i vardagsrummet har jag offrat för att min sambo ska få hedra sina sportintressen.
Och trots att jag själv hejar på ett annat lag i fotboll, så har han fått ägna mer än hälften av väggen åt sitt favorit lag Arsenal.
 
Men min sambo är inte lika snabb och effektiv som jag när han inreder,
nä "det tar tid att hitta dom rätta sakerna"
Han har väl ägnat tusentals timmar att sitta vid tradera och klickat hem olika bilder och suporter grejer med autografer.
 
Men nu äntligen är det snart klart (flyttade in i februari så det är så dags nu)
Eller klart och klart, ska bara köpa ramar till en sisådär 20 bilder till.
men en sväng till myrorna och röda korset så är det nog fixat.
 
Men jag tycker det blir riktigt snyggt, och min sambo är mer än nöjd, 
 
Dom röda bokstäverna har jag sågat ut i plywood på Kävesta folkhögskola,
(Emerates stadium heter Arsenals hemmaarena)
Dom flesta ramarna är köpta second hand, men några på Lågprismagasinet.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0