Tjuvkik

 
 
 
Efter 4-5 månader i lägenheten blev jag trött på att det va tomt i vardagsrumsfönstret, Eftersom jag alltid lyckas döda ALLA blommor (skulle nog tillochmed lyckas döda plastblommor) så fick jag komma på en annan lösning. det fick tillslut bli en trä låda (som jag snickrade ihop när jag gick på Kävesta folkhögskola) och jordgloben jag och micke köpte på en loppis, tre bruna glasburkar från Lagerhaus och en Garderobsblomma i en rostig konservburk.
 
Konservburken har jag fårr från mickes jobb, (tror det varit persikor i den) för att den skulle bli rostig fort så slipade jag på den och kokade upp vatten och massa salt som jag sen sprayade på burken flera gånger per dag. Vips så rostade den.
Super snyggt enligt mig.
 
 
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0