Blomma & pralinpåse

 
 
 
 
Mer egengjorda presenter. Är verkligen inne i en period med blommor. älskar dom! och kan inte låta bli att ge bort blommor, även fast det kanske inte är så kul att få, eller? Jag blir iallafall glad av blommor. :)
 
Pralinpåsen har jag vikt själv, beskrivningen finns här hos Craft & Creativity
Stämplat med mina bokstavsstämplar från Clas Ohlsson och lagt i praliner.
Har faktiskt köpt färdiga praliner och virat in dom i smörpapper. Ibland är det okej att fuska, för det är väl ändå tanken som räknas?
 
 
Uppdatering:
Glömde presenterna hemma, och tur va väl det för på kvällen blev både jag och micke magsjuka, så dom där pralinerna fick åka ner i sopptunnan. Smittrisken kändes alldeles för uppenbar....
...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0