Julklappsfotografering

 
Milo 2,5år
Årets julklapp till Milos mamma (min storasyster) och pappa.
 
Som vi kämpade, jag och Milo! 3 risifrutti fick jag muta honom med. Men glad va han hela tiden, trots en tjatande moster bakom kameran. Duktiga killen!
 
Ullfilten har min mor och hennes vänninor gjort. Det är en tradition att alla nyfödda får en sån fin filt (eller ja, jag har ju fått två, en i vuxen ålder också efter önskemål)
Och den fina trälådan har min äldsta storasyster gjort.
 
Sen när Maja kom hem ville hon fota till Julkortet (Hon visste ju inte att vi redan fotat hela dagen eftersom det va en överraskning)
Så vid det laget va Milo varm i kläderna
Såhär blev dom :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0