Köttfärspaj med sting

 
 
Jag försöker mig på lite mat-fotografering, det går sådär men övning ger färdighet (förhoppningsvis)
 
Hade överbliven köttfärsås från i torsdags, så använde den och blandade i paprika, chili, ost och äggstanning.
Recept på Pajdegen jag använde:
 
150g Smör
1 dl Vetemjöl
3 dl Dinkel
Ev. lite vatten
 
Köttfärspajen ska Micke och jag äta till lunch när han vaknar framåt 2 eller senare, han har jobbat natt och kom hem från bageriet vid 8 tiden. Stackarn!
Kanske tar med den ut i parken och äter på en filt i solen? Skulle va mysigt! :)
 
 
 

 

Kommentarer
Postat av: Johanna | Tillvaron.se

Nä alltså, matfotografering är nog värst. Men du lyckas prima tycker jag. Det är ju klart ni ska ta en filt och äta paj på filten. Allt blir bättre på en filt i gräset.

Svar: ja det är ett himla krångel. Ja allt smakar bättre bara man kommer utanför dörren tycker jag :)
Hanna

2013-06-16 @ 08:20:40
URL: http://tillvaron.se/johanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0