DIY: Ikea Byrå -Rast

 
 
 
Blev så inspirerad av M&M renoverar's bilder på hur dom inrett med Ikea's byrå Rast , så jag helt enkelt va tvungen att åka och köpa tre byråar själv (detta är för övrigt vårt första möbelköp som inte är second hand) Så här blev dom efter målande, skruvande (svordomar) & slit. Jag säger som så, är glad att jag inte behöver skruva mer ikea möbler på ett tag!
 
Blev bra förvaring (behövs alltid) och vårat inte så stora sovrum känns smart planerat.
 
 
I samma veva passade jag på att måla sänggaveln i samma ljusgråa färg.
 
Är super nöjd med hur sovrummet blev och hoppas min karl känner detsamma även fast han inte fick lägga näsan i blöt när jag jobbade. Idag ska jag nog laga en god middag som förlåt för mitt snäsiga humör under renoveringen!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0